Aby zamówić usługę wystarczy wypełnić
formularz oraz na nasz
adres e-mail: si24@si24.pl lub fax
022 398 28 47 przesłać kopię
dokumentów na podstawie, których
przygotowujemy wniosek zależny od rodzaju wpisu. Gotowy wniosek
przesyłamy bezpośrednio na adres e-mail Zamawiającego w celu jego
wydruku i podpisu. Komplet podpisanych dokumentów (wniosek i
zaświadczenia) odbiera kurier i dostarcza go do Nas w celu
dostarczenia do wydziału Ksiąg Wieczystych w Warszawie.
Płatność za przygotowanie wniosku o wpis do ksiąg wieczystych
dokonywana jest przelewem jako "przedpłata na konto" na rachunek
bankowy: ING 44 1050 1025 1000 0090 6066 6477
Koszt usługi to 150 zł.
(cena zawiera przygotowanie wniosku, odebranie dokumentów kurierem
od Zamawiającego na terenie Warszawy, złożenie dokumentów w sądzie
oraz przesłanie kopii przyjętego wniosku do Zamawiającego listem
poleconym priorytetowym)
Aby złożyć zamówienie wpis do Księgi
Wieczystej należy wypełnić formularz zamówienia
Do ceny należy doliczyć
wymagane opłaty
sądowe, które wpłaca Zamawiający bezpośrednio na konto Wydziału Ksiąg
Wieczystych w Warszawie. Szczegółowe informację o wymaganych
dokumentach i opłatach sądowych przekazujemy po dokonaniu opłaty za
usługę. |